VYUŽIJTE NYNÍ DOPRAVU ZDARMA!

Vše o nákupu

Jak reklamovat, vyměnit zboží a nebo vrátit zboží ve 14 denní lhůtě?

 

Pokud k nám budete zboží zasílat, vždy prosím vyberte správný vzor přílohy. Urychlíte tak celý proces při výměnách, vrácení zboží ve 14 denní lhůtě a reklamacích. Vždy si také schovejte doklad od podání zásilky pro případ, že by byl potřebný pro dohledání zásilky, a také jako doklad o zaplacení. 

Reklamace zboží, postup - v rámci reklamace je vždy nutné zboží odeslat na pobočku společnosti, na adresu Masarykova 118, Modřice PSČ: 66442. Je nezbytně nutné zaslat zboží k reklamaci jako doporučený balík bez dobírky

Výměna zboží, postup 

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, je vždy nutné připojit k balíčku průvodní dopis, za co chcete zboží vyměnit. Pokud dojde k tomu, že si vyberete dražší zboží, bude Vám rozdíl vyúčtován. Rozdíl můžete doplatit kartou nebo převodem. Po úhradě obdržíte zboží. Je nezbytně nutné zaslat zboží k reklamaci jako doporučený balík bez dobírky.

 

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě, bez udání důvodu (platí pouze pro spotřebitele, ne pro nakupující na IČO)

Zboží lze v zákonné lhůtě 14 dnů vrátit zpět, bez udání důvodů. Zákazník má v tomto případě nárok na vrácení peněz které zaplatil za dopravu. Tyto prostředky vracíme ku kopii dokladu z Pošty. Zboží musí být v neporušených originálních krabičkách, nesmí nést žádné známky používání a musí být v bezvadném stavu, a nesmějí mít porušené ochranné fólie které na zboží mohou být. Je nezbytně nutné zaslat zboží k reklamaci jako doporučený balík bez dobírky.

Jak objednat? 

 

Objednávku provedete snadno. Stačí vybrat produkt, a kliknout na tlačítko "do košíku". Vaše zboží se přemístí do nákupního košíku, kde uvidíte rekapitulaci své objednávky. Pro další krok kliknete na tlačítko "Pokračovat". V tomto kroku si zvolíte dopravu a formu úhrady a kliknete na "Pokračovat". V tomto kroku zadáte své dodací a fakturační údaje (pokud nakupujete na IČO) a objednávku potvrdíme. Poté kliknete na "odeslat objednávku" kdy už si jej přeberou naší kolegové a bude Vám co nejdříve expedována. Pokud objednáte do 11:00 bude Vám objednávka expedována ještě ten samý den. V případě objednávky po 11:00 bude objednávka expedována následující den. 

 

Potřebujete radu? - zavolejte nám! 

 

Jsme Vám k dispozici od 9-17 každý pracovní den. Ozvat se nám můžete na naší zákaznické centrum na telefonním čísle +420 551 114 880 a nebo nám napište na email [email protected] a my Vám nejpozději do následujícího pracovní dne odpovíme na Váš dotaz.

 

Nevíte si rady s montáží, a nebo nevíte, co vlastně potřebujete? - rádi Vám alarm zaměříme, namontujeme a nastavíme! 

 

Pokud si objednáte, rádi Vám poradíme s instalací. Pokud by jste si sami na montáž alarmu netroufli, rádi k Vám pošleme našeho technika který Vám navrhne řešení, dá Vám přesnou kalkulaci a do 14 dnů můžete mít alarm namontovaný. 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení