VYUŽIJTE NYNÍ DOPRAVU ZDARMA!

Vše o nákupu

Jak reklamovat, vyměnit zboží a nebo vrátit zboží ve 14 denní lhůtě?

 

Pokud k nám budete zboží zasílat, vždy prosím vyberte správný vzor přílohy. Urychlíte tak celý proces při výměnách, vrácení zboží ve 14 denní lhůtě a reklamacích. Vždy si také schovejte doklad od podání zásilky pro případ, že by byl potřebný pro dohledání zásilky, a také jako doklad o zaplacení. 

Reklamace zboží, postup - v rámci reklamace je vždy nutné zboží odeslat na pobočku společnosti, na adresu Masarykova 118, Modřice PSČ: 66442. Je nezbytně nutné zaslat zboží k reklamaci jako doporučený balík bez dobírky

Výměna zboží, postup 

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, je vždy nutné připojit k balíčku průvodní dopis, za co chcete zboží vyměnit. Pokud dojde k tomu, že si vyberete dražší zboží, bude Vám rozdíl vyúčtován. Rozdíl můžete doplatit kartou nebo převodem. Po úhradě obdržíte zboží. Je nezbytně nutné zaslat zboží k reklamaci jako doporučený balík bez dobírky.

 

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě, bez udání důvodu (platí pouze pro spotřebitele, ne pro nakupující na IČO)

Zboží lze v zákonné lhůtě 14 dnů vrátit zpět, bez udání důvodů. Zákazník má v tomto případě nárok na vrácení peněz které zaplatil za dopravu. Tyto prostředky vracíme ku kopii dokladu z Pošty. Zboží musí být v neporušených originálních krabičkách, nesmí nést žádné známky používání a musí být v bezvadném stavu, a nesmějí mít porušené ochranné fólie které na zboží mohou být. Je nezbytně nutné zaslat zboží k reklamaci jako doporučený balík bez dobírky.

Jak objednat? 

 

Objednávku provedete snadno. Stačí vybrat produkt, a kliknout na tlačítko "do košíku". Vaše zboží se přemístí do nákupního košíku, kde uvidíte rekapitulaci své objednávky. Pro další krok kliknete na tlačítko "Pokračovat". V tomto kroku si zvolíte dopravu a formu úhrady a kliknete na "Pokračovat". V tomto kroku zadáte své dodací a fakturační údaje (pokud nakupujete na IČO) a objednávku potvrdíme. Poté kliknete na "odeslat objednávku" kdy už si jej přeberou naší kolegové a bude Vám co nejdříve expedována - obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů. 

 

Potřebujete radu? - zavolejte nám! 

 

Jsme Vám k dispozici od 9-17 každý pracovní den. Ozvat se nám můžete na naší zákaznické centrum na telefonním čísle +420 551 114 880 a nebo nám napište na email [email protected] a my Vám nejpozději do následujícího pracovní dne odpovíme na Váš dotaz.

 

Nevíte si rady s montáží, a nebo nevíte, co vlastně potřebujete? - rádi Vám alarm zaměříme, namontujeme a nastavíme! 

 

Pokud si objednáte, rádi Vám poradíme s instalací. Pokud by jste si sami na montáž alarmu netroufli, rádi k Vám pošleme našeho technika který Vám navrhne řešení, dá Vám přesnou kalkulaci a do 14 dnů můžete mít alarm namontovaný. 

 

Zpět do obchodu